توافق نامه سطح خدمت شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين

 

قابل توجه بازديد کنندگان محترم

بدينوسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين را به اطلاع ميرساند:

1- تارنماي شرکت شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين به امکان ثبت و پيگيري شکايات شما متقاضيان گرامي از طريق "منوي خدمات الکترونيک -> ثبت و پيگيري شکايات" ، ارتباط مستقيم با کارتابل مسئولين و درخواست تعيين وقت ملاقات ، پيشنهاد و انتقاد از طريق "منوي ارتباط با مسئولين ->"  ، ثبت و پيگيري خدمات الکترونيک به مشترکين  از طريق "منوي خدمات الکترونيک-> خدمات الکترونيک مشترکين" ، امکان عضويت پيمانکارن در سامانه اتوماسيون اداري از طريق "منوي خدمات الکترونيک-> خدمات پيمانکاران" ، درج سوالات و دريافت پاسخ از طريق "منوي خدمات الکترونيک-> سوالات متداول"  و نظرسنجي در خصوص خدمات دستگاه از طريق "منوي خدمات الکترونيک-> نظرسنجي در خصوص خدمات دستگاه "  مجهز مي باشد. در اين قسمت شما ميتوانيد با حوزه هاي مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نماييد.

2- براي ارتباط با هر واحد از گزينه ارتباط با مسئولين استفاده نماييد .

3- به محض ثبت درخواست، سعي مي گردد در کوتاهترين زمان ممکن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.

4- تارنماي شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قزوين بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فني، به متقاضيان اطلاع رساني خواهد گرديد.

5- اطلاعات خصوصي تکميل کنندگان فرم‌هاي الکترونيکي،  دراختيار عموم قرار نمي‌گيرد.

ویرایشگر:نگین نجفی زادگان

تاریخ بروزرسانی:1397/05/01